miercuri, 1 decembrie 2010

Daruindu-ne cadouri


Suntem un grup de colege care cu ocazia zilelor de nastere obinuim a ne cumpara cadouri. Uneori chiar si ceva specific si simbolic de sarbatori, toate , cadouri pentru femei. Spre exemplu uneia dintre ele care e innebunita dupa desuuri , i-am gasit un trusou deosebit dar si un tort cu martipan ornat cu fundite roz si bleu. Alteia , care e mai conservatoare o bluza cu jabou si un set de clipsuri.

Urmeaza saptamana viitoare o alta, careia m-am gandit sa-i iau o trusa completa de farduri si un set de mirodenii pentru bucatarie pentru ca ea adora sa faca mancaruri foarte aromate cu fel si fel de gusturi diversificate.

La celelalte doua mai avem timp, dar in mare parte am gasit pentru ca am reusitsa punem la punct o lista cu cateva optiuni care cu siguranta ne va salva. Cea mai tanara ne-a spus ca a gasit o fusta de ocazie , pentru Revelion si ca ar fi foarte incantata sa o poarte la petrecere. Zis si facut, ne-am adunat restul fetelor si ne-am prezentat a doua zi la birou cu fusta minunata  , un set de accesorii si un sort de bucatarie, toate fiind surpriza din parte noastra pentru ca ea nu le are cu gatitul.

Celeilalte cam greu, deoarece are cam de toate , dar cred ca un parfum si o esarfa  dintr-o anumita marca, care sunt preferatele ei vor fi cadouri placute si astfel am scapat de grija achizitionarii unor interesante, frumoase si atragatoare cadouri pentru femei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu