duminică, 19 decembrie 2010

Joc de Craciun

Nu stiu daca la voi la scoala se obisnuia insa la mine, in perioada anilor de liceudoamna diriginta ne-a propus ca in apropierea sarbatorilor de iarna sa jucam un fel de joc, care sa ne apropie cat mai multe intre noi colegii, si pentru  a ne determina sa ne cunostem mai bine. Acest joc presupunea sa punem intr-un bol biletele cu numele tuturor si sa alegem fiecare cate un biletel.
Numele pe care il nimereai reprezenta copilul caruia trebuia sa ii oferi un cadou. Iar eu am nimerit pe cel mai dragut baiat din clasa, asadar pentru a-l impresiona am hotarat sa ii cer ajutor mamei caci ea era cea mai priceputa in domeniul vast de cadouri pentru barbati. Prin sfatul ei am ales sa cumpar un set de poker cu chipsuri si pahete de carti de joc, ca doar nu as fi putut sa aleg carti de citit. Iar in ziua cand am facut schimb de cadouri intre noi, pot spune doar atat: Am impresionat! Razvan a fost placut surprins ca am ales ceva atat de practic, si pentru a folosi cadoul impreuna am organizat seri de jucat poker cu colegii.
Vedeti cate se pot schimba daruind cadouri pentru barbati cat mai interesante? Eu m-am ales ulterior si cu o invitatie in oras, iar ulterior, cu un iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu