duminică, 19 decembrie 2010

La trecerea dintre ani

Si uite ca anul se apropie de sfarsit, un an care isi incheie zilele cu multa ninsoare. Pentru ca doresc sa fiu alaturi de prieteni in aceste zile de sarbatoare am hotarat sa plecam cateva zile la munte , pentru a petrece atat Craciunul cat si Revelionul. Am inchiriat o cabana, si ne-am adunat prieteni buni, care cu sotii, cu soti, iubiti si iubite, am cumparat un bradut artificial pentru a pastra spiritul sarbatorilor de iarna. Am adus cu noi bradul si nelipsitele cadouri pentru cei dragi , cadouri pentru barbati si cadouri pentru femei.

Eu am avut de cumparat din categoria cadouri pentru barbati, adica pentru sotul meu. I-am ales un set de fular, manusi si fes, mai exact un set pentru munte, pentru ca atunci cand mergem la sanius sau cand stam afara la foc, sa nu inghete de frig. Cumparaturile pentru  munte le-am facut cu o zi inainte de plecare, si pricipala atractie pentru barbati a fost bautura, evident, caci fiecare dintre ei pleda pentru o cantitate cat mai mare de vin. Caci vorba lor, vinul rosu , fiert la munte e ca aerul de bun. Am cumparat si foarte multi carnaciori, si carne , toate pentru a le face pe gratar, afara, iar noi femeile am optat pentru fructe, suc, sampanie si dulciuri. Pentru a ne asigura ca baietii nu vr uita de cadourile de Craciun, le-am dat de inteles ca Mosul ii va cauta si ii va gasi pe cei care au fost tot anul cuminte, nu cumva sa ne trezim sa sub brad vor fi doar cadouri pentru barbati, si niciunul pentru noi, femeile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu