duminică, 19 decembrie 2010

Femeile din viata mea

Daca stam si ne gandim bine toate lunile din an sunt luni in care facem cadouri pentru femei. In ianuarie ca e inceput de an si  sa ne mearga bine tot anul, de 1 si 8 martie  ca sunt zilele femeii, ba vin sarbatorile de pasti si vine cu iepurasul,ba e Sfantul Valentine,ba e decembrie cu luna cadourilor si sub brad trebuie sa se gaseasca  un cadou  si daca ne gandim mai bine sunt si zilele de nastere ,onomasticile, zilele de casatorie. Oare am omis ceva?
Acum ,e sfarsit de an deci luna decembrie si trebuie sa alerg pentru ca timpul e foarte scurt si am de cautat cadouri pentru sotie si fete , deci cadouri pentru femei.
Toate magazinele au fost foarte aglomerate si am preferat sa mai astept sis per san u am probleme in a gasi ce doresc.
Oriunde ai intra vezi inscriptii mari cat  raftul “cadouri pentru femei”,parca altii nu ar mai exizsta.
Glumesc ,ce ne-am face fara ele ,pamantul ar fi pustiu ,gol……..ca si buzunarele noastre.
Am intrat in primul magazine de firma si sper sa gasesc tot ce vreau ca sa nu mai aleg in altul ,asa ca am inceput cu cel de bijuterii pentru ca sotia si-a dorit  si a tot batut apropoul  de mult pentru un set  de cercei si medalion , pentru fete e mai dificil ele sunt mai pretentioase asa ca pentru cea mare bluza cu  fluturi din paiete si esarfa din matase naturala sper sa o incante  iar  pentru cea mai mica setul de farduri si  suportul de bijuterii sa-I fie pe plac.
Si pentru ca toate sunt  inebunite dupa surprise trasnite  am sa incerc sa le fac si aceasta surpriza.
In sfarsit am terminat de luat cadouri  pentru femei, pot spune ca sunt sfarsit dar multiunit de ceea ce am gasit in timp util,acum mosul poate veni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu