luni, 29 noiembrie 2010

Amintiri




Peste cateva zile suntem invitati la ziua de nastere a unui vechi prieten.Bucuria mare este ca ne vom reintalni si problema este ca vrem sa ii facem o bucurie prin alegerea unuia din cele mai potrivite cadouri pentru barbati.

Am inceput din timp sa consultam cateva reviste de specialitate si cateva site-uri cu cadouri pentru barbati dar inca nu ne-am hotarat care sa fie cel pe care trebuie sa il cumparam.Sper sa ne hotaram insa pana ce va incepe petrecerea.Am considerat intotdeauna ca nu este cel mai simplu lucru alegerea de cadouri pentru barbati dar si asta face parte din farmecul petrecerilor reusite.

Daca sarbatoritul este cu adevarat fericit cand primeste un cadou nu cred ca are rost sa mai discutam.Problema este ca si noi suntem la fel de fericiti ca si el atunci cand cei din jurul nostrum exclama admirativ:Astea da cadouri pentru barbati!





Cheful continua si depanam amintiri sau ne facem planuri impreuna fara nici o retinere.
Copiii se distreaza si ei in jurul nostru de parca ei ar fi cei sarbatoriti.Muzica pe care o ascultam cred ca este muzica anilor in care ne-am cunoscut dar pentru noi este muzica cea mai buna ca si varsta pe care o aveam atunci si pe care ni se pare ca o avem si acum avand in vedere ca aratam la fel si suntem neschimbati…….

Oare faptul ca suntem neschimbati in gandire si in sentimentele noastre fata de prieteni ne face sa credem ca si chipul ne este la fel?Nu cred ca asta este realitatea si de fapt ne place sa ne vedem la fel ca atunci cand ne-am cunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu